czwartek, 2 czerwca 2016

Pierwszy raz

Heloł!
Pierwszy wpis tjaaaa.... Może na początek wyjaśnię w ogóle jak doszło do powstania tego bloga. Otóż bardzo prosto. Pracuję w pewniej firmie (nie zdradzę jakie, chcę pozostać w miarę anonimowa) na stanowisku poniekąd marketingowym. Zajmuję się współpracą
z Blogerkami i dzielnie przemierzam blogosferę natykając się tym samym na różne blogi. Jak wiadomo jedne są piękne, dopracowane, po wpisać od razu widać pasję, drugie niekoniecznie (nie mam zamiaru nikogo obrazić), posty sklejane "na kolanie", zdjęcia z tostera, ostre parcie na szkło i chęć wyciągnięcia od każdej firmy jakiejkolwiek darmochy. Ludzie, co się z Wami dzieje? Dlaczego tak robicie? Może jestem zacofana, ale po prostu nie potrafię tego zrozumieć. Wracając do mnie, patrząc na te blogi stworzone z zaangażowaniem, stwierdziłam, że też tak chcę!. Mam wiele hobby - jednych to drażni, inni podziwiają. Chciałabym dzielić się z Wami moimi zainteresowaniami, recenzjami, zdjęciami i przede wszystkim pomagać. Jestem dobrym słuchaczem (w przypadku maili - czytaczem :)) i bardzo chętnie zawsze będę starała się Wam pomóc. Nie ma dla mnie tematów, których nie można ze mną poruszyć. Nawet jeżeli czegoś nie będę wiedziała - znajdę sposób, żeby się tego dowiedzieć i Wam doradzić.

Pierwsza refleksja za mną :).

Kilka słów o mnie.
Jestem Magda, ale możesz się zwracać do mnie Madgaw. Uwielbiam fotografię, makijaż, paznokcie hybrydowe i wszystkie dodatki do tego, wszystko, co jeździ, od samochodów osobowych, przez ciężarowe i na motorach kończąc. Uważam, że bez muzyki nie byłoby fajnie na świecie :). Bez dobrej kawy dzień jest stracony.

O czym będzie blog?
O tym, na co najdzie mnie akurat ochota. Ciekawe fotografie, kosmetyki, tematy paznokciowe, dziwne refleksje, dobre i złe strony codzienności, weekendy w zdjęciach, buble i ulubieńcy. Jak widzicie, zakres jest bardzo szeroki i mam nadzieję, że Was nie zawiodę. Wszystkie moje wpisy będą  dopracowane (a przynajmniej będę się bardzo starała). Chcę traktować to na luzie, jednocześnie być rzetelną i cały czas nabywać umiejętności potrzebne do prowadzenia bloga.

Na razie wstawiam randomowe zdjęcie. Postaram się ogarnąć jakiś fajny wpis w najbliższych dniach :).

Trzymajcie się ciepło :*



Brak komentarzy: